DON'T BE SHY...THANKS FOR READING!

NEXT TARGET...

NEXT ONE IN LESS THAN 2 MONTHS... MIKEL AND PAU LET´S GO!!

Apr 9, 2012

MARATÓ 2012...HAPPY END!


 Dragons family!
Bona nit a tots!

Ja fa un parell de setmanes que vaig acabar la meva segona marató de Barcelona…i he deixat passar un temps per poder realment valorar el que vaig fer.

Tal i com vaig comentar, al  final 15 dies abans de la data no havia entrenat ni un sol dia per aquesta marató degut a una forta grip que em va deixar KO unes  6 setmanes...vaig al·lucinar...i ara entenc realment la diferència entre grip i constipat comú! Així doncs vaig decidir fer-la, ja que, vaig pensar a “malas” fas una mitja més o menys decent i la resta un “co-ca”, així començo a entrenar per les trails que tinc ganes de fer durant aquest any!

Per no enrotllar-me gaire, puc dir que efectivament, vaig fer una mitja en 1h46´ i un co-ca de 2h17´ acompanyat del meu amic Angi els darrers 10 Kms, per acabar-la en 4h03´...però això, no és el important...si no, les conclusions que he pogut treure de la mateixa:

  1. Al acabar la marató de Barcelona 2011...vaig pensar, primera i última...mai més tornaré a fer una marató!!! Co... que equivocat que estava...després de “gaudir” la meva segona aquí a Barcelona...no em penso perdre cap els propers anys, ja que, trobo que és una festa molt atractiva i  córrer, o bé, “passejar” pels carrers de la millor ciutat del Món (al menys en la meva opinió...només Sidney o San Francisco...es troben aprop!) és una oportunitat que no es pot perdre!!

  1. Dragons family...la veritat...no sé que dir...no tinc paraules, sou grans companys, generosos, solidaris, amics, germans, bona gent, amb sentit del humor i amb bon cor, crec que quan en Pau i jo vam parlar encara no fa dos anys durant el  mes de Juliol de crear un Club amateur de triatló, al menys jo no imaginava arribar al nivell que heu fet arribar aquest Club en tots els seus sentits...i això, no seria factible, sense la magnífica feina que feu tots, però, en especial durant aquests darrers mesos, el que fan els membres de la Junta...GRÀCIES A TOTS!! Per cert, si no m’he descomptat quasi 20 Dragons han acabat aquesta marató ENHORABONA A TOTS! i com no a tots els Dragons supporters que estaven per tot arreu sorprenent-nos amb un "Força Dragons!" o en el meu cas..."Vinga Presi!!" jajaja MERCI!!

  1. Angi...molts no el coneixeu, és el Dragó invisible de la foto de Finisher, alguns ja l’heu conegut en algun running per Collserola, però, jo vull donar-li les gràcies...perquè aquest any sí que no ha fallat ...(el any anterior per culpa d’una causa major no em va poder acompanyar!) i ha estat un espàrring perfecte pel meu “co-ca” dels 10 últims kms, portant-me el bidó i animant-me a no parar, (crec que encara no entén com funciona el “co-ca”...perquè em deia, córrer més lent però no paris...i jo li deia, no ho home no, quan corro, corro al meu ritme de 5´/km i quan camino pues “pasito a pasito”, jajajaja)...i crec que el proper any ho intentarà potser encara amb més Dragons! GRÀCIES CRACK!!

  1. ...la marató és molt llarga i dona molt temps per pensar i meditar (4 hores en el meu cas)...i la veritat és que em serveix per poder donar Gràcies a Deu per tot el que m’està donant aquesta vida, però per sobre de tot per la meva família meravellosa, els meus peques, la meva dona, per la salut  que gaudim tots i la resta de familiars...així com en aquests moments de crisi...poder observar la vida desde un aspecte positiu! THINK POSITIVE! Ah! I finalment, per no perdre la costum vaig poder entrar marxa enrere, saludant al públic!...(i sense rampa a les cames, com el primer any!)

Fins aviat...un Dragó més!

Xavi.

*For English readers...you can translate it using http://translate.google.com/#ca|en| (Catalan/English)

2 comments:

  1. Think positive tu ho has dit i encara que moltes vegades pensis que serà la última ja has vist que la ment a vegades enganya i en volem més i més jejeje.

    A per la propera xavi!

    ReplyDelete
  2. Xavi el merit es teu i del Pau, per haver creat aquest fantastic grup que respon al nom de Dragons i que, com tu dius, es una gran familia "esportiva".
    Orgull de Drago sempre.
    Per cert.....en la relacio de ciutats maques, t'has deixat Rio, NYC i Cape Town. I tindria els meis dubtes entre Melbourne i Sidney jejeje

    ReplyDelete